קורס דון ז'ואן אישי

אתה יכול לדמיין את עצמך מתעורר לצד בחורה. בחורה יפה שאתה אוהב והיא אוהבת אותך. כל כך כיף לך להסתכל עליה ולעכל שהבחורה הזאת יום יום מחדש בוחרת להיות איתך.

המציאות הזאת נראית לך רחוקה?

מאות לקוחות שלנו חשבו כמוך בהתחלה אבל היום הם שם. החלום הפך למציאות.

אל תתטעה לא מדובר בגלולת קסם, מדובר על דרך שיכולה להיות ארוכה ולא פשוטה אבל אנחנו נדאג שתצליח לעבור אותה בשלום ובהנאה.

שינוי לא עוברים בסוף שבוע אחד או שניים. לכן בנינו קורס ייחודי שמתפרס לאורך של שלושה חודשים ומותאם אישית לך! כל השיעורים הם אחד על אחד!

קורס דון ז’ואן הוא שילוב של אימונים אישיים בהם עובדים איתך על השינוי הפנימי ובניית ביטחון עצמי ואמונות מקדמות ושל יציאות שטח שבהן אתה מתנסה במציאות בכל מה שלמדת.

מה תלמד בו?

הנושאים המרכזיים הם:

הנושאים המוצגים הם כלליים, לאחר ראיון אישי (ללא עלות) – יושם דגש על הנושאים הרלוונטיים לך.

הדרכות מעשיות

הדרכות מעשיות של “דון ז’ואן” הן חוויה בלתי נשכחת. לאחר שאתה מסיים את חלק הלימוד התאורטי בקורס, ולאחר הדרכה צמודה מהמאמן האישי, אתה יוצא ובצורה מעשית מתחיל רק עם נשים שמוצות חן בעייניך, עם ליווי צמוד של המדריך. כמובן שהמאמן הינו חברך הטוב ביותר לכל דבר. הוא צמוד אלייך לאורך כל האינטראקציה, מדגים לך מה עושים\לא עושים, מראה ומסביר כיצד ניגשים ומה להגיד, מהפרטים הכי קטנים וראשוניים ועד לשלבים מאוחרים יותר – המאמן לצידך!

מה מיוחד שעורים המעשיים שלנו?

השיטה:

שיטת דון ז’ואן שונה מכל שיטה מוכרת בארץ. היא פותחה על ידי צוות דון ז'ואן המכיל את המאמנים הבכירים ביותר בישראל. השיטה הוצגה בכנסים בינלאומיים וזכת להוקרה בעולם.  בעקבות הבדלים עצומים במנטאליות הישראלית, מצאנו כי שיטות מחו”ל פשוט לא יעילות בארץ, לכן פיתחנו שיטה שנבדקה במשך יותר מעשור והוכיחה את עצמה. השיטה שלנו מלמדת אותך לאלתר ומוציאה ממך את האוטנטיות באופן מושך. אתה תשאר עצמך אך תהפוך לגרסה טובה של עצמך. הגמישות של השיטה מאפשרת להתאחם אותה לכל אדם.

התאמה אישית:

יש הרבה שיטות והרבה גישות. איזו מהן תתאים לך? המדריכים של דון ז’ואן ניסו בעצמם עשרות שיטות שונות, מה שמאפשר להם להתאים לך את דרכי פעולה והטכניקות שיתאימו לאופי ולאישיות שלך.

אחריות:

אנו מאמינים בשיטות האימון שלנו. לכן אנחנו מתחייבים בפניך שבמידה ולא תהיה מרוצה משיעור כלשהו, תוכל להחליפו לשיעור אחר ללא תוספת תשלום.

יחס אישי ומחויבות:

כל הצלחה של תלמיד היא גם הצלחה שלנו. המדריכים שלנו נותנים מעצמם הרבה מעבר לנדרש או המצופה, על מנת שתגיע להצלחה. זאת אומרת שגם אם זמן ההדרכה נגמר, אבל עוד לא השגת את מטרותיך להערב, המדריך ילווה אותך עד להצלחה מוחלטת. המדריך יהיה איתך בקשר טלפוני רציף, ויהיה זמין לכול השאלות, גם כאלה שעולות לך ברגעי אמת.

תשובות כנות ואמיתיות:

ישנו כלל אחד בחברת דון זו’אן, לתת תשובות רק מניסיון אישי. תוכל לקבל תשובות במגוון נושאים, החל מהפשוטים ועד המורכבים ביותר. גיוון המדריכים ותחומי ההתמחות שלהם מאפשר לנו לתת מענה לכל שאלה.

אוקי, עכשיו אחרי שאתה יודע איך אימונים אישיים והדרכות שטח יכולים לעזור לך…

איך בעצם בנוי הקורס
ואיך אתה מתחיל לעבור את התהליך?

בתחילת התהליך אתה עובר ראיון אישי (בחינם וללא התחייבות) שעל פיו תקבל מידע אישי לגבייך כגון – כמה זמן יימשך התהליך, כמה מפגשים מומלץ לך לקחת ומאיזה סוג, איזה סדנאות מומלצות לך, כמה זמן בשבוע תצטרך להשקיע, לאורך איזו תקופה, מה המצב הנוכחי שלך ולאיזה תוצאות תוכל להגיע. כמובן שתוכל גם לקבל כמה טיפים על הדרך ללא תשלום. בפגישת היכרות תוכל לבחור בין מגוון החבילות הקיימות, ובהן שילוב של מפגשים וסדנאות לבחירתך.

המפגשים מתקיימים פעם בשבוע או בשבועיים (תלוי בקצב שלך), כך שיש לך זמן לתרגל את כל מה שלמדת ולבוא עם שאלות ותובנות חדשות לכל מפגש!

אנחנו לא מאמינים בכישלון. אצלנו יש ביטחון שגם אתה יכול להפוך לדון ז’ואן.

מה אתה מקבל ביחד עם הקורס?

ליווי טלפוני:

מה מיוחד בו? שהוא אישי. אתה מקבל תמיכה טלפונית ממדריך השטח שלך. מישהו שזוכר אותך, יודע מי אתה ואיפה אתה עומד. בנוסף אתה יכול לבקש עצות מכל צוות דון ז’ואן. ככה תמיד יהיה מישהו זמין עבורך. חלק מהמדריכים זמינים גם בשעות “לא מקובלות”, כגון לילות ושבתות.
התמיכה היא ללא הגבלה ותקפה גם אחרי הקורס!

ערבי חניכים:

אנו מאמינים מאוד בסביבה תומכת שעוזרת לעבור את התהליך. ערב חניכים הוא ערב חברתי, בו כל המדריכים יושבים לבירה עם התלמידים בבר ומדברים. לכל ערב כזה מגיעים מעל ל20 תלמידים, ככה שתוכל להכיר חבר’ה בגילך ובעלי עניין דומה. למעשה, זוהי הזדמנות פז להתחבר לאנשים בעלי רקע משותף, וישנם הרבה מקרים של חברויות אמיתיות שמתחות מהערבים האלו.
* כל תלמיד הנרשם לקורס מקבל את הספר של דון ז’ואן במתנה!

הרצאות:

פעם בחודשיים אנחנו עושים ערבי הרצאות לקהל רחב עם נושאים כללים. כתלמיד של דון ז’ואן אתה מקבל גישה מוזלת לכל ערבי ההרצאות.

רוצה לשמוע עוד פרטים?

אתה מוזמן לקבוע פגישת הכרות אחד על אחד!
הפגישה חינם, תוכל לקבל עצות להתפתחות האישית שלך בתחום, מענה לשאלות ובעיות אישיות, וכמובן – המלצה על המסלול המתאים לך בדון ז’ואן, כולל פירוט מלא על התהליך שתעבור.

השאר עכשיו פרטים, ונחזור אליך בהקדם.