איך לקחת טלפון מבחורה

לקיחת טלפון מבחורה שהכרת נשמע כמו משהו פשוט אך גם מעלה הרבה שאלות כמו מתי לבקש טלפון? האם לעשות צלצול ניתוק? איך לוודא שהטלפון יהפוך לדייט?

אז מה כן?

הרצון שלה להיפגש איתך! לכן שים לב הטלפון הוא לא המטרה! הוא רק אמצעי! אתה בא להכיר אותה, ולוקח את המספר שלה רק כדי להיפגש אחר כך. תמשיך את האינטראקציה ביניכם עד הסוף, אם יש לך זמן תגיד לה “בואי נשב חצי שעה נשתה קפה” במקום לברוח ללקיחת מספר. אם אתה לא מסוגל להכיר אותה כאן ועכשיו בטלפון זה לא יהיה יותר קל!

למה חשוב לא להציב מספר טלפון כמטרה?

אם זאת תהיה המטרה שלך, ההרגשה שלה תהיה שניגשת רק בשביל לקחת מספר טלפון, ואתה תהיה עוד אחד (בגלל זה כשאתה מתחיל עם בחורה, אתה לא ניגש עם הפלאפון ביד).
לא פעם ראיתי גברים ניגשים לבחורה, יש קליק, הם מדברים כבר מעל לחמש דקות, היא מחייכת ושולחת סימני התעניינות, ואז הוא מבקש ממנה מספר טלפון והיא נכנסת לTURN OFF רציני.
למה?

כי הקסם נעלם. תבין שבאת אליה משום מקום, היית שונה ומיוחד, יצרת רושם שאתה שונה מכל שאר הגברים ואז פתאום במשפט אחד אתה רומז שכל מה שהיה עד עכשיו היה בשביל להשיג את המספר שלה.
על מנת להימנע ממצב כזה, תיגש במטרה להכיר ולא לקחת מספר.

טיפים כלליים ללקיחת מספר טלפון:

* להחזיק את הפלאפון ביד ! אל תבקש מספר טלפון כשהוא בכיס שלך, זה מראה חוסר בטחון, כאילו שאתה מחכה לאישור שלה.
* תניח מראש שהיא רוצה לשמור איתך על קשר ותשמח לתת לך את הפלאפון שלה.
* תנסה לקחת את המספר כאמצעי למשהו אחר, למשל קודם תקבעו להיפגש, ואז תיקח את המספר שלה.

לדוגמא:
אתה: “מאיפה את?”
היא: “רמת גן ”
אתה: ” חבר שלי גר שם, בואי נחליף מספרים אני אדבר איתך כשאהיה באזור”.

Qualify – כלי קטן שיגדיל משמעותית את איכות המספרים שאתה לוקח!

תבדוק שהיא מתאימה לך ויש דברים שאתה אוהב בה. למה זה חשוב? אחת השאלות שיעלו לה בראש היא “למה הוא לקח את המספר שלי?” ותאמין לי שאתה לא רוצה לדעת מה הדבר הראשון שהיא תחשוב עליו. במידה ובחנת אותה ו”אישרת” אותה, היא תגיד לעצמה הצחקתי אותו, הייתי חכמה, הקסמתי אותו, אולי הוא באמת ראה בי משהו מיוחד. אנחנו תמיד נעריך יותר משהו שעבדנו קשה בשבילו.

אתה יכול לקחת מספר טלפון דרך qualify. לדוגמא: “יש לך טעם טוב באופנה?” היא: “כן” אתה: “בואי נשמור על קשר אני רוצה לעשות שופינג שבוע הבא”.
בנוסף qualify הוא מדד למשיכה, אם הבחורה מנסה להוכיח את עצמה זה כנראה סימן לכך שהיא בעניין שלך!

לסיכום:

תיקח מספר רק במקרה ואתה לא יכול להמשיך את השיחה, כשאתה מבקש מספר תחזיק את הפלאפון ביד ותבקש בשיא הבטחון, תניח מראש שהיא רוצה לתת לך אותו. אל תשכח שאתה לוקח אותו כדרך אגב בשביל להיפגש איתה אח”כ.

שתפו פוסט זה עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב linkedin